STRATEGIA HEMP & HEALTH S.A.
na lata 2023-2024
1. Wstęp
Strategia HEMP & HEALTH S.A. (dalej jako „Emitent” lub „Spółka”) opiera się na prowadzeniu działalności w uzupełniających się obszarach leżących na pograniczu dwóch sektorów: konopi („HEMP”) oraz zdrowia („HEALTH”).
2. Dystrybucja CBD
Spółka zamierza zostać liderem w Polsce w zakresie dystrybucji produktów z kwiatów konopi, izolatów oraz destylatów zawierających wysokoprocentowe stężenie CBD oraz innych naturalnych kanabinoidów w sektorze marek własnych. Działalność prowadzona będzie każdorazowo na podstawie właściwych pozwoleń, uzyskanych samodzielnie przez Spółkę lub jej Klientów.
3. Dystrybucja THC
Emitent zamierza zostać liderem w Polsce w zakresie dystrybucji produktów z THC - czyli tzw. marihuany medycznej - zarejestrowanych w trybie farmaceutycznym jako surowce farmaceutyczne, obecnie mało dostępne w aptekach na terenie Polski. Działalność prowadzona będzie każdorazowo na podstawie właściwych pozwoleń uzyskanych samodzielnie przez Spółkę lub jej partnerów.
4. Marki własne
Spółka planuje prowadzenie sprzedaży w formule private label i white label. Usługa ta polega na opracowaniu i produkowaniu wyrobów dedykowanych dla konkretnego klienta pod jego marką. Będą to produkty oparte o kanabinoidy pochodzące z konopi.
5. Prace badawczo-rozwojowe
Emitent uwzględnia możliwość finansowania lub współfinansowania badań w różnych trybach, np. eksperymentu medycznego, prowadzonych na zlecenie Emitenta lub w ramach konsorcjów. Spółka zakłada też możliwość zakupienia wyników badań od instytucji, które takie badania już przeprowadziły. Badania miałyby obejmować nowe zastosowania konopi zarówno w oparciu o THC, jak i CBD oraz inne kanabinoidy.
Przykładowym celem badań byłoby opracowanie dokumentacji, która pozwoliłaby Emitentowi na przygotowanie leku lub surowca farmaceutycznego służącego np. zwalczaniu PTSD czy cukrzycy.
6. Cele na lata 2023 i 2024
W ciągu nadchodzących dwóch lat Spółka planuje zrealizować następujące cele:
-
wprowadzić do alternatywnego systemu obrotu akcje serii H;
-
doprowadzić do rejestracji jako surowca farmaceutycznego produktów pochodzących zarówno z konopi włóknistych oraz niewłóknistych;
-
wprowadzić do sprzedaży surowce farmaceutyczne w postaci suszu lub ekstraktów;
-
rozpocząć lub zakupić badania dotyczące nowych zastosowań dla produktów leczniczych na bazie konopi (np. marihuana medyczna), w oparciu o THC, jak i CBD oraz inne kanabinoidy;
-
poszerzyć bazę produktową: przede wszystkim w ramach oferty konopnej pod kątem marek własnych;
-
zwiększyć obroty poprzez rozwój własnego działu sprzedaży oraz poszerzanie grupy partnerów – dostawców i odbiorców - w Polsce i za granicą;
-
zwiększyć ciągłość i bezpieczeństwo dostaw, poprzez zwiększenie stanów magazynowych i produktów dostępnych w większych ilościach od ręki.
Zamiarem Emitenta jest sfinansowanie realizacji celów strategicznych ze środków własnych Spółki. W przypadku większego zapotrzebowania na środki finansowe Emitent rozważy zewnętrzne formy finansowania, w tym emisję papierów wartościowych. Spółka wskazuje także, że w przypadku posiadania nadwyżek środków finansowych nie wyklucza przeznaczenia tych środków na działania przeciwdziałające utracie kapitału w związku z rosnącą inflacją.
7. Podsumowanie
W opinii Zarządu Spółki realizacja opisanej powyższej strategii przełoży się na rozwój Spółki oraz wzrost jej wartości.